Плани концерну до 2010 року
В інтернет потрапили матеріали із закритого заходу FIAT, на якому інвестори оцінювали майбутнє концерну. У тому числі і програму оновлення модельного ряду AlfaRomeo, Lancia і самого FIAT до 2010 року, повідомляє Газета.ру.
Слайди з коротким описом майбутніх новинок призначалися інвесторам і фінансовим аналітикам, з якими керівництво концерну зустрілося 8–9 листопаду в Італії. Проте розторопні аноніми і всесвітня мережа зробили плани Fiat надбанням тих, від кого кінець кінцем залежатиме успіх компанії, – рядових автоаматорів.
Роль головного постачальника краси і еталона італійського стилю на автомобільному ринку явно дісталася AlfaRomeo. Марка стане виробляти більш орієнтовані продукти, в яких «кількість автомобіля» замінюється «кількістю стилю». Таким стане, наприклад, AlfaRomeo Junior. Реінкарнація компактного купе з 60–70-х зовні буде ще більшим «шестідесятником», ніж предок, – з величезним «дзьобом» логотипу і каплевидними ковпаками фар на м`ясистих крилах. Вартість цього елегантного задоволення заздалегідь оцінюється в ?16 тис.
Правда, від класики крім минулих років 169-у відділятиме ще і відсутність заднього приводу – в кращому разі він буде повним. Лінійка двигунів теж буде достатньо скромною – 4 циліндри або V6. Зате попросять за автомобіль, як за «п`ятірку» BMW, – від ?40 тис. до ?55 тис. У тому ж 2009-у вийде новий автомобіль класу З, про який ніяких відомостей не приводиться.
У 2007 з`явиться і AlfaRomeo 8C Competezione, проте вона може зникнути з модельного ряду компанії вже через рік – всього заплановано випустити близько 500 екземплярів цього відтвореного сучасними засобами минулого марки. Також в 2007 з`явиться «заряджена» версія Grande Punto – Abarth, а також модернізований Croma.
У 2008 році очікується вантажопасажирський Minicargo Panorama – фургон, розроблений сумісно з концерном PSA. Тоді ж на ринку з`являться модернізовані Panda, Punto, Multipla і Idea.
У 2009-у і 2010-у Fiat «вистрілюватиме» по три новинки щорічно: у 2009-у вийдуть Doblo Panorama і позашляховик CXover (очевидно, що він по-різному називатиметься у Fiat і AlfaRomeo, але в планах концерну автомобіль поки фігурує під одним ім`ям), а також якась модель, позначена просто як B Compact.
Паралельно вийдуть кабріолет на базі «п`ятисотого», а також паркетник Sedici, що пройшов фейсліфтінг. Нарешті, в 2010-у мир чекає явище абсолютно нової «Панди», Bravo-универсала і аноніма B Compact з новим кузовом. Тоді ж зміниться покоління Fiat 500 і Croma, а Bravo і Linea небагато відновлять.