Томас Тухель позвав гравців буцімто на тактичне заняття, а насправді увімкнув для них рекламний відеоролик.
"Челсі" став другим фіналістом Ліги чемпіонів, обігравши мадридський "Реал" за сумою двох зустрічей (1:1 і 2:0). Напередодні вирішального двобою футболісти лондонського клубу отримали незвичайну порцію мотивації.
Головний тренер "аристократів" Томас Тухель зібрав весь колектив на базі ніби-то на тактичний урок, але насправді підготував для них рекламний відеоролик.
Про це стало відомо The Sun.
Читайте такожНезвичайний рецепт успіху: Челсі втретє вийшов у фінал Ліги чемпіонів після зміни тренера
Німецький фахівець увімкнув запис старої реклами пива Carlsberg 2011 року.
Сюжет відео був побудований навколо кінотеатру та закоханих, які купували квитки на сеанси фільмів. А коли "парочки" заходили до зали, то бачили, що вона переповнена брутальними байкерами. Вільними були лише декілька сидінь посередині. Більшість розверталися та з розпачем йшли назад. Але найбільш хоробрі доходили до своїх сидінь - і в нагороду отримували пиво Carlsberg.
Отож, екс-коуч ПСЖ та дортмундської "Боруссії" дотепно використав вже давно всіма забуту рекламу, аби поселити впевненість і додати сміливості своїм хлопцям для боротьби з мадридським "Реалом", в якого дійсно серце чемпіона - 13 кубків Ліги чемпіонів, що є абсолютним рекордом.
Відео реклами.