Водночас китайські смартфони ставлять рекорди за обсягом акумуляторів.
Уже давно помітно, що смартфони китайських брендів отримують величезні акумулятори по 6000-6500 мАг, а Apple і Samsung наполегливо тримаються за куди скромніші цифри. Як виявилося, у всьому винні авіаційні правила безпеки.
Як зауважив інсайдер Ice Universe, обмеження щодо ємності батарей безпосередньо пов'язані з нормами Міжнародної асоціації повітряного транспорту (IATA). Згідно з актуальними правилами на 2025 рік, акумулятори не вимагають додаткової сертифікації при перевезенні, якщо їхня енергоємність не перевищує 20 Втг.
Щоб перевести звичні мАг у ват-години, потрібно розділити значення на тисячу і помножити на номінальну напругу батареї, зазвичай 3,7 В. Наприклад, у Galaxy S25 з акумулятором на 4000 мАг вийде приблизно 14,8 Втг, тобто в межах безпечного ліміту.
Якщо ж ємність перевалює за цей поріг, пристрій автоматично потрапляє під категорію небезпечних вантажів, а це вже додаткові перевірки, маркування, сертифікація і навіть особлива упаковка для авіаперевезення. Для компаній, які масово постачають пристрої в США і ЄС, такі складнощі виливаються в мільйони доларів витрат.
Натомість китайські виробники на кшталт Xiaomi чи Tecno або Infinix можуть не хвилюватися, їхні смартфони здебільшого продають на внутрішніх або регіональних ринках, де авіаційні обмеження набагато м'якші.
Раніше ми розповідали, що новий Android-смартфон отримає рекордну батарею 9000 мАг і зарядку 100 Вт. Також у стінах компанії Xiaomi тестується батарейка ємністю 10 000 мАг.