Страхи росії та сила українського наративу: кейс S.T.A.L.K.E.R.

Думка

Ну, що вітаю команду "Сталкера 2" та компанію GSC Game World з потраплянням до списку небажаних організацій від російської прокуратури.

Це сьогодні як знак якості – якщо кремлівські діди вносять тебе до списку особистих ворогів за підтримку Сил оборони та "агресивний русофобський контент".

Крім того, це смішно, бо там просто українські пісні, музика, анекдоти та поезія Стуса.

Росіяни зненацька дізналися, що Чорнобиль — це в Україні, зона в грі — це український простір, а не "русский мир"  — якщо вже й це русофобія, ну що ж, ці кремлівські діди закінчать, як і попередні, у своїй бездумній ненависті до сусідів.

Україна ж більше і ширше відкриється світові, чи можна придумати кращу рекламу?

Ну і особисто вітаю власника GSC Game World Максима Кріппа, чого вже тут.

Саме багато в чому завдяки йому вдалося зберегти кістяк команди, відмовитися від російської озвучки, викликати палання жоп на РФ після відмови від їхнього ринку в цілому.

Це його ідеї, його жировий запас інвестицій та його бачення, яке вистрілило.

І окремо за червону нитку, яка проходить через усю гру: РФ — агресор, Україна — захищається. Саме ці "русофобські агресивні наративи" найбільше дратують Москву. Але про це знає весь світ, крім ваших кентів з Абхазії та Осетії, це записано у десятках міжнародних документів.

Крім того, дякую і за ту сотню бусів із наліпками  STALKER/NAVI, які як робочі конячки везуть б\к, евакуюють поранених, служать будинком БПЛА та ПЗРК-командам. Це не абстрактний донат, а конкретні колеса для фронту, яких ніколи не буває багато в тактичному тилу.

Бренд був помічений  у роликах про мінну безпеку для ДСНС, у програмах з дистанційної освіти, закупівлі генераторів для шкіл. Символічно — гра про виживання у зоні перетворилася на реальні важелі виживання для маленьких українців.

Обстріли, релокація команди, підпали офісу, компанія росіян із низькими оцінками у "Стимі" – і все одно довелося підключати прокуратуру.

А зітніки корчаться від української мови, горять від донатів Силам оборони, але грають.

Чи це не найкраща реклама українському геймдеву? Плюс в армії купа позивних пов'язаних зі світом "Сталкера". А режим, проти якого ти воюєш, не придумав нічого кращого, ніж спробувати прикріпити до тебе табличку аналог "іноагенту". Які ж ви жалюгідні обсоси.

Респект уже тільки за те, як слідчі лазили по грі, вивчаючи "агресивний контент", і їх підкидало від мови.

Інтелектуальний продукт, соціальні програми, допомога армії, пожежа в штанах дідів у Москві — наочний приклад свідомого бізнесу.