Гарячі лінії банків працюють для того, щоб вирішити будь-яку проблему клієнта.
Гаряча лінія банку хоч раз стане в пригоді будь-якому клієнту, щоб вирішити складне питання. Кожен український банк має власну безкоштовну гарячу лінію. За цим номером клієнту нададуть будь-яку інформацію про банк або проведуть консультацію з будь-якої проблеми.
Перед дзвінком на гарячу лінію переконайтеся, що цей номер дійсно номер банку. Під виглядом гарячої лінії банку шахраї можуть поширювати в Інтернеті свої номери, щоб дізнатися дані вашої картки. Справжній номер банку вказаний на вашій пластиковій картці ззаду. Гарячі лінії більшості банків починають на цифри 0800...
При дзвінку бажано запам'ятати ім'я оператора і час дзвінка. Ця інформація може бути корисна для вирішення спірної ситуації.
Цілодобовий номер контакт-центру - +38-044-363-01-33
Електронна пошта - contact-centre@oschadbank.ua.
Прес-служба для представників ЗМІ - pr.00@oschadbank.ua.
Гаряча лінія для будь-яких скарг і питань - 0-800-205-205 (безкоштовно на території України з українських номерів).
Для дзвінків за кордоном-за+38-044-237-20-60.
Поспілкуватися з консультантом банку можна в месенджерах Facebook Messenger, Viber і Telegram.