Користуватися податковими електронними сервісами зараз стало легше.
Після інтеграції електронних сервісів ДПС із застосунком "ДІЯ" з’явилась низка нових сервісів та поліпшилась робота тих, що вже існують.
Про це розповіла начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна Чуб.
Вона нагадала, що Міністерство цифрової трансформації спільно з ДПС створили та зараз втілюють низку новацій. Ключова мета – реалізувати в системі оподаткування такі проекти цифрової трансформації, за допомогою яких адмініструвати та сплачувати податки всім буде максимально зручно і просто.
"Скажімо, найпопулярнішим Е-сервісом ДПС – Електронним кабінетом – людина може скористатися в будь-який час доби та в будь-якому місці – головне, щоб там були Інтернет та гаджет (навіть смартфон). Жодного додаткового програмного забезпечення не потрібно", – уточнила Ганна Чуб.
Вона повідомила, що користуватися податковими електронними сервісами зараз стало легше. Мінцифри та ДПС спростили вхід до Електронного кабінету – для швидкого доступу достатньо лише QR-коду.
Ще один вдалий приклад спрощення: з серпня цього року Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС також приєднався до застосунку "ДІЯ". Це означає, що кожен українець може тепер легко отримати кваліфікований електронний підпис чи печатку. Достатньо звернутись до ДПС (точніше – до надавача електронних послуг). При цьому не знадобиться традиційне надання копій паперових документів.
Ганна Чуб також назвала й інші проекти, які вже працюють:
Ще одна новація – послуга "Автоматична реєстрація ФОП" в "ДІЇ". Вона надає можливість фізичній особі під час реєстрації підприємцем обрати спрощену систему оподаткування.
"Реєстрація автоматична – без участі державного реєстратора, достатньо подати заяву. Це зручно та безкоштовно. На заяву людина витрачає до 10 хвилин, сама реєстрація відбувається майже за хвилину", – уточнила авторка матеріалу.