В Іспанії побудували аеропорт, який не має жодного пасажирського рейсу: що з ним сталося

Його будівництво обійшлося у понад 1,1 млрд євро.

Аеропорт в Іспанії Real Ciudad є однією з найзначніших інфраструктурних катастроф 21 століття, адже проіснував лише три роки, після чого був повністю закритий та отримав прізвисько "аеропорт-привид". Про це пише Express.

Його будівництво обійшлося у понад 1,1 млрд євро, а запущений він був у 2009 році та мав стати великим авіаційним вузлом, що мав би полегшити затори в інших аеропортах Іспанії. 

Зазначається, що такий проєкт був розроблений у розпал будівельного буму в Іспанії в середині 2000-х років, тому його амбіції були величезними. 

"Завдяки одній з найдовших злітно-посадкових смуг в Європі (4,1 км) і терміналу, розрахованому на обслуговування до десяти мільйонів пасажирів на рік, інвестори кинулися в те, що, на їхню думку, було гарантовано прибутковим підприємством", - розповідає Mirror.

Такий проєкт було представлено як альтернатива Мадриду, хоча також просувалося пряме сполучення з високошвидкісною залізницею Мадрид-Севілья.

Однак вже з самого початку було зрозуміло, що це буде далеко не просто, а на кожному кроці згодом виникали труднощі. 

Враховуючи, що аеропорт знаходився за 200 км від Мадрида, мало хто з людей хотів туди добиратися, попри дешевші рейси. 

"Ситуацію погіршило те, що швидкісна залізнична станція, яка б скоротила час у дорозі до менше ніж години, так і не була побудована. Екологічні заперечення також відклали її запуск на роки, що ще більше збільшило витрати та послабило початковий прогрес. Авіакомпанії швидко стали скептично ставитися до цього проєкту, і Air Berlin, Air Nostrum та Ryanair, які спочатку запустили маршрути до аеропорту, відмовилися від них через низький попит", - додали в Express.

Vueling була останньою авіакомпанією, яка залишилася, однак наприкінці 2011 року вона теж відмовилася від рейсів, тому за три роки після відкриття аеропорт залишився без жодного регулярного пасажирського рейсу. 

Внаслідок цього операційна компанія накопичила борги на суму понад 300 млн євро і наступного року заявила про банкрутство. У квітні 2012 року аеропорт припинив свою діяльність та закрився. 

"Однак ситуація тільки погіршилася. Попри мільярд євро інвестицій, об'єкт був виставлений на аукціон з мінімальною ціною 100 мільйонів євро, що становило лише частку від його початкової вартості", - підкреслили у матеріалі. 

Однак навіть такого зниження ціни ніхто не хотів купувати обʼєкт. 

"В одному широко розрекламованому випадку китайська інвестиційна група спробувала придбати весь аеропорт за 10 000 євро, але ця пропозиція була швидко відхилена, що спричинило низку незручних заголовків у пресі", - зазначили у публікації.

Врешті-решт аеропорт був проданий у 2018 році за близько 56 млн євро. Вже у 2019 він знову відкрився, але не як пасажирський хаб, а як склад, центр технічного обслуговування та демонтажу літаків. 

"Під час пандемії COVID-19 його короткочасно використовували для розміщення десятків літаків, що не літали, але він так і не відновив свою первісну функцію", - додали у матеріалі. 

Інші новини туризму

Раніше УНІАН розповідав про те, що у Британії знаходиться таємничий ліс з Диявольським мостом. Йдеться про долину Рейдол, яка займає високе місце у списку мрій завзятих мандрівників, особливо залізниця Vale of Rheidol Railway, яка входить до списку найкращих туристичних напрямків світу. 

Також стало відомо, що в Англії є стародавні камені, які існували ще до Стоунхенджа. Ці камені заховані на тихій дорозі, що пролягає між кордонами графств Ворикшир та Оксфордшир, недалеко від села Лонг Комптон. 

Вас також можуть зацікавити новини: