У компанії стверджують, що технічно літак готовий вилетіти будь-якої хвилини.
Рейс «Занзібар — Київ», яким майже 180 українських туристів мали повернутися додому, затримується через проблеми з оформленням перельоту.
Про це повідомила компанія-перевізник SkyUp Airlines.
За інформацією компанії, рейс PQ 6972 не вдалося здійснити за розкладом з технічних причин. Однак уже за кілька годин технічно літак був готовий до польоту, і завадили лише процедури оформлення.
«Для дотримання правил і процедур при виконанні рейсу, в тому числі та дотримання регламенту щодо робочого часу екіпажів, для виконання даного рейсу потрібно було внести зміни в маршрут і отримати відповідні необхідні дозвільні документи від країн, чиї кордони ми перетинаємо», — йдеться в повідомленні.
Компанія стверджує, що упродовж 13-15 лютого її представники ведуть переговори з авіаційними органами країн, щоб отримати дозволи на проліт у в повітряному просторі.
«Кілька разів ми отримували усні запевнення щодо готовності надати дозволи та розпочинали підготовку до рейсу, зриваючи пасажирів з місця, однак в останній момент отримували відмову. Наразі для пришвидшення розв'язання питання до переговорів приєдналася Державіаслужба України», — розповіли у SkyUp, наголосивши, що технічно літак готовий здійснити рейс будь-якої хвилини.
Читайте такожУкраїнець з групою туристів жили у печері в Індії після введення карантину (фото)
«Ми щиро шкодуємо, що наші пасажири опинилися в такій ситуації та зазнають незручностей. У зв'язку з високим сезоном на острові нам не вдалося відразу забезпечити пасажирів комфортним проживанням — лише харчуванням і можливістю користуватися інфраструктурою готелів, однак наразі всі розселені в окремих номерах до 16 лютого», — повідомили в компанії.
У разі якщо дозвільні документи на виліт не надійдуть сьогодні, 15 лютого, SkyUp обіцяє, що всі пасажири зможуть вилетіти в Київ їхнім рейсом завтра. Актуальну інформацію про час вильоту пасажири мають отримати в смс-повідомленнях.