Кожен турист після перельоту поспішає до зони видачі багажу, щоб якомога швидше забрати свою валізу і почати довгоочікувану подорож. Але що робити, якщо ваших речей немає на стрічці? Де їх шукати та до кого звертатись? Ці питання часто турбують клієнтів страхової компанії ЕКТА, яка підготувала детальну інструкцію, як діяти у такій ситуації:
Акт PIR включає:
4. Радимо перед поїздкою оформити страховку багажу в ЕКТА.
Якщо ваша валіза загубилася, то надіславши фото PIR-акту у чат-бот страхової компанії в Telegram (t.me/ic_ekta_bot) або на e-mail, компанія протягом 24 годин надішле вам на карту 50% страхової суми.
Для поїздки за кордон, обов'язково потрібно мати при собі туристичний поліс з покриттям Covid-19. Оформити такий поліс можна на сайті ekta.insure, або у Viber або Telegram підтвердивши передачу даних через Дія:
5. Зберігайте чеки. Ви можете отримати додаткову компенсацію від авіаперевізника у розмірі до 100 євро за придбані вами речі першої потреби. Зазвичай сюди входять речі особистої гігієни, ліки, одяг за сезоном та напрямом відпочинку.
6. Якщо протягом 21 дня вашу поклажу не знайдено, повідомте про це страхову компанію та отримайте ще 50% виплати. Також обов'язково надішліть заяву до авіакомпанії, для відшкодування коштів за втрату багажу. Додайте до листа авіаперевізнику письмову претензію з копіями авіаквитка, багажної бирки, PIR акт, квитанції про оплату багажу та чеки.
Дочекатися виплат від авіакомпанії це складний і довгий процес, в той час, як страхова компенсує кошти одразу - протягом доби. Розглядати претензію перевізники можуть від 3 до 6 місяців. Але, в будь-якому випадку сума компенсації складає лише 20 доларів за 1 кг втраченої ваги, при цьому не важлива, вартість речей, які знаходилися у валізі.
Зменшити шанси загубити валізу можна дотримуючись простих рекомендацій:
Перед поїздкою подбайте не тільки про міжнародну туристичну страховку, а й застрахуйте багаж, щоб бути готовими до будь-яких ситуацій. Тим паче оформити страховий поліс можна всього за 4 кліки: