Середа,
07 грудня 2016

Наші спільноти

NASA вперше безпосередньо спостерігало "фундаментальний процес природи"

Так фахівці назвали магнітне перез'єднання (перебудову силових ліній) полів Сонця і Землі, що вдалося вивчити супутникам космічного агентства.

NASA/Goddard/Conceptual Image Lab

Як передає Лента.ру, присвячене цьому дослідження опубліковане в журналі Science, а коротко про нього повідомляє NASA.

Чотири супутника MMS (Magnetospheric Multiscale Mission) зробили загалом понад чотири тисячі прольотів через кордон магнітосфери планети. Це дозволило вченим безпосередньо спостерігати магнітне перез'єднання — процес, в результаті якого магнітні лінії поля сходяться разом і перебудовуються.

Це супроводжується розгоном космічних частинок до високих швидкостей. У дослідженні, опублікованому вченими NASA, вивчена динаміка цього процесу (для її ілюстрації агентство поставало відповідні відеоматеріали) та показано, що вирішальний енергетичний внесок у фізику процесу вносять електрони.

Вчені попередили про прийдешню зміну магнітних полюсів Землі

Магнітні перез'єднання безпосередньо впливають на космічну погоду. Приєднання, що відбуваються в магнітосфері Сонця, ініціюють потік заряджених космічних частинок, які викликають збурення магнітного поля Землі, тоді як перез'єднання на великих об'єктах (наприклад, пульсарах) призводить до галактичних катастроф.

NASA представило відео появи потокових арок на Сонці