Реклама натякає на те, що діти б'ють по кишені / Фото УНІАН
Один із виробників контрацептивів вирішив апелювати не до насолоди від користування продуктом, а до вигідності.
У Києві з'явилася реклама, яка мотивує користуватися презервативами. Її автори використали заяложену тезу про те, що догляд за дитиною більш витратний, ніж захищений секс.
Тим не менше, реклама викликала реакцію у аудиторії - користувачі українського сегменту Facebook публікують фото з нею та обговорюють її.
Читайте такожУ Єгипті суд виправдав 4-річного хлопчика, звинуваченого в сексуальних домаганнях
Як повідомляв УНІАН, нещодавно в Австралії пропав 12-річний хлопчик, його знайшли у чотиризірковому готелі на Балі з маминою кредиткою.