У Києві з'явилася реклама про те, що використання контрацептивів вигідніше за народження дітей

Один із виробників контрацептивів вирішив апелювати не до насолоди від користування продуктом, а до вигідності.

У Києві з'явилася реклама, яка мотивує користуватися презервативами. Її автори використали заяложену тезу про те, що догляд за дитиною більш витратний, ніж захищений секс.

Тим не менше, реклама викликала реакцію у аудиторії - користувачі українського сегменту Facebook публікують фото з нею та обговорюють її.

Читайте такожУ Єгипті суд виправдав 4-річного хлопчика, звинуваченого в сексуальних домаганнях

Як повідомляв УНІАН, нещодавно в Австралії пропав 12-річний хлопчик, його знайшли у чотиризірковому готелі на Балі з маминою кредиткою.