Від плавучих якорів до систем динамічного позиціонування — як сучасні судна зупиняються у відкритому морі.
Попри стереотипи, кораблі не можуть стати на якір у відкритому океані. Середня глибина океану сягає понад 3,5 км, тоді як навіть найбільші якорі та ланцюги не перевищують 300 м у довжину. Внаслідок цього традиційне кидання якоря стає фізично неможливим у таких умовах.
Як пише Slash Gear, замість цього використовуються альтернативні методи:
Судна зупиняються в океані з різних причин: дозаправка, очікування шторму або технічне обслуговування. У таких ситуаціях критично важливо зберігати позицію, щоб уникнути аварій чи пошкоджень.
Навіть у мілководді кидання якоря не завжди можливе — важливе значення має тип морського дна. Наприклад, пісок забезпечує надійне зчеплення, а мул — ні. Також небезпечно використовувати якір поблизу підводних кабелів або затонулих суден — він може застрягти, що призведе до дорогих втрат.