Навіть звичайнісінькі фрази можуть мати великий вплив на те, як вас сприймають люди.
Навіть найменші, звичайнісінькі фрази можуть мати великий вплив на те, як вас сприймають люди. Наприклад, на співбесіді кілька слів можуть зіграти вирішальну роль у тому, щоб ви мали вигляд впевненого в собі претендента або людини, невпевненої у своїй кваліфікації. Тому важливо ретельно добирати слова, пише CNBC Make It.
Як зазначають експерти з комунікацій, у розмові головне - проявляти наполегливість, але не проявляти надмірну агресивність. Але є фрази, з якими ви досягнете протилежної мети, адже через них ваш співрозмовник може порахувати, що ви мовчун і невпевнені в собі, навіть якщо насправді це не так.
Сказати "Вибачте" може здатися ввічливим вчинком, але зловживання цією фразою - особливо в ситуаціях, що не потребують вибачень - може зменшити вплив того, що ви скажете далі, і зробити майбутні вибачення менш вагомими.
"Коли ви використовуєте слова-вибачення (наприклад, "Вибачте, у мене останнє запитання" або "Можливо, це тільки мені так здається, але..."), це може звучати так, ніби ви принижуєте себе. Просто запитайте співрозмовника про те, що ви хочете: "Чи можете ви переслати мені цей лист?" або "Чи не могли б ви допомогти мені з моїм ноутбуком?" - і закінчіть словами "дякую".
Ця фраза також зменшує важливість усього, що сказано далі.
"Я просто хочу запитати тебе...", "Це триватиме лише хвилину...", "Я всього лише кажу...". Усього лише - це маленька фраза з великим змістом. Щоразу, коли ми використовуємо її, це означає, що ми витрачаємо чийсь час даремно, зазначають експерти.
"Я не знаю" - це поширена фраза-заповнювач, покликана дати людині час завершити свою думку. Але також вона може змусити вас виглядати некомпетентним.
Натомість скажіть що-небудь на кшталт: "Це справді цікаве запитання. Дайте мені хвилинку подумати про це".
Це особливо актуально на співбесідах під час прийняття на роботу, де ви можете отримати несподіване запитання.
"Легше сказати: "Поняття не маю", коли стикаєшся з проблемою, ніж намагатися запропонувати рішення. Спокій і впевненість у відповіді говорить інтерв'юеру, що ви командний гравець і вмієте розв'язувати проблеми, а це навички, які кожен хоче бачити у своїх співробітниках", - зазначають експерти.
Раніше УНІАН розповідав про 9 фраз, які тільки здаються доброзичливими, а насправді просякнуті прихованою ворожістю.