Керівники багатомільярдних компаній зізнаються, що довіряти вони можуть лише самим собі.
Більшість людей мріють про багатство. Багато хто хотів би стояти на чолі великої бізнес-імперії та керувати тисячами підлеглих, створюючи нові товари чи технології. Однак люди часто недооцінюють темний бік такого життя, пише журнал Fortune.
Видання зазначає, що більшість бізнес-лідерів страждають від гострого почуття самотності. Згідно опитувань, від 40 до 70 відсотків топ-керівників часто думають про звільнення з поточної роботи через постійну втому і самотність.
Сет Берковіц, засновник і генеральний директор кондитерського гіганта Insomnia Cookies, попереджає молодих підприємців, що великий бізнес – це робота "насправді не для всіх". "Це може бути самотньо; це самотнє життя. Це справді так", – нещодавно сказав Берковіц журналу Fortune.
Співзасновник і генеральний директор компанії Airbnb Браян Ческі теж скаржиться на самотність.
"Ставши генеральним директором, я почав керувати з передової, з вершини гори, але чим вище ти піднімаєшся на вершину, тим менше людей поруч з тобою. Ніхто ніколи не казав мені, наскільки самотньо мені буде, і я не був до цього готовий", — зізнався він якось в одному інтерв’ю.
Як пояснила колишня генеральна директорка компанії PepsiCo Індра Нуйї, наявність родини насправді мало допомагає у подоланні самотності, адже навіть з рідниими неможливо говорити відверто про роботу.
"Ви не можете постійно розмовляти зі своїм чоловіком/дружиною. Ви не можете розмовляти з друзями, бо це конфіденційна інформація про компанію. Ви не можете розмовляти зі своєю радою директорів, бо вони ваші начальники. Ви не можете розмовляти з людьми, які працюють на вас, бо вони працюють на вас", – сказала Нуйі.
Fortune наводить схожі висловлювання й гендиректора Apple Тіма Кука, який назвав свою роботу "самотньою", хоч і запевнив, що "не шукає жодного співчуття".
Як писав УНІАН, засновник компанії Amazon Джефф Безос називає штучний інтелект технологією, що надихає. Він упевнений, що зрештою ШІ допоможе підвищити якість і продуктивність кожного бізнесу.
Також ми розповідали, що гендиректор OpenAI Сем Альтман "заздрить" поколінню Z – людям, які народилися приблизно з кінця 1990-х до початку 2010-х років. На його переконання, перед цими людьми відкривається значно більше можливостей щодо реалізації себе в технологічному бізнесі, ніж це було ще 20 років тому.