Блогер 9 місяців відновлював спорткар Ferrari, але все перетворилося на катастрофу

Чоловік розповів, що йому довелося виконати багато роботи, щоб відремонтувати свій Ferrari 360.

Британський автолюбитель і блогер Скотт Чіверс займається реставрацією різноманітних автомобілів, включно з класичними спорткарами Ferrari. Так один з його останніх проєктів з відновлення перетворився на справжню катастрофу, пише Supercar Blondie.

Скотт Чіверс на своєму YouTube-каналі показує процес відновлення Ferrari 360, який був однією з головних ікон спортивних автомобілів початку 2000-х років. Він витратив дев'ять місяців на відновлення спорткара, який автолюбитель використовує для повсякденних поїздок.

Чіверс зізнався, що йому довелося виконати багато роботи, щоб відремонтувати свій Ferrari 360. Він зробив повне розбирання, перефарбування, перетяжку інтер'єру і капітальний ремонт гальм.

Незважаючи на всю цю важку роботу, виникла серйозна проблема. За словами блогера, він задумався над тим, щоб почати все спочатку.

Чіверс розповів, що під час ремонту вінілова смуга на кузові стиснулася, утворивши гострі виступи вздовж кузова спорткара. Дефект почався з передньої частини кузова, але поширився і на дах.

Автолюбитель вважає, що проблема виникла через те, що смугу спершу нанесли без мастила, після чого довелося кілька разів переміщати її.

"Ми дев'ять місяців копітко працювали, щоб цей автомобіль мав приголомшливий вигляд. А тепер мені важко бачити його в такому стані", - заявив Чіверс.

Крім того, блогер помітив, що і на інших частинах куова почали з'являтися дефекти лакофарбового покриття. Чіверс зазначив, що ці проблеми можуть здатися незначними, але вони, найімовірніше, потребуватимуть заміни 2/3 кузовних панелей спорткара, які коштують дуже дорого.

Механік пояснив, чому ніколи не купить собі електромобіль

Раніше механік із багаторічним досвідом Алан Гельфанд розповів, чому він ніколи не купує електромобілі. Він попередив про ризики, які покупці мають знати перед тим, як перейти на таке авто.

За словами Гельфанда, акумуляторна батарея - це найбільший ризик в електромобілях. Він заявив, що купівля нової акумуляторної батареї може коштувати власникам від 12 000 до 20 000 доларів, що додає значних витрат.

Вас також можуть зацікавити новини: