Роботи почнуть приймати з 3 серпня і до 10 вересня цього року.
Найбільші рітейлери США запустили дизайнерський конкурс під назвою "Beyond the Bag Challenge" мета якого - розробка еко-френдлі-альтернативи звичайному пластиковому пакету.
Серед організаторів конкурсу: Target, Walmart, CVS та інші американські рітейлери. Ідеї почнуть приймати з 3 серпня, повідомляє Business Insider.
Читайте такожНаслідки пандемії: рукавички та маски заполонили Середземне море (фото)
Від учасників конкурсу чекають розробку рішення, до якої висуваються такі вимоги:
Більш детальні вимоги до рішень можна прочитати в брифі на сайті конкурсу.
Зараз йде підготовчий етап конкурсу, роботи почнуть приймати з 3 серпня і до 10 вересня цього року. Автори робіт можуть вибрати: викладати свої проекти публічно, або в закритий доступ. 24 вересня проекти почнуть оцінювати, а переможців оголосять 24 листопада 2020 року.
Приймаються роботи команд зі всього світу, та в роботі слід орієнтуватися на технології і методики, сертифіковані або в США, або в країні проживання дизайнера (але з прицілом на сертифікацію в США).
За підсумком конкурсу організатори відберуть 10-12 фіналістів, кожному з них виплатять до $100 000.
Кожен рік в США використовується близько 100 млрд пластикових пакетів, і менш як 10% з них переробляється, за даними Waste Management і EPA. Ці відходи забруднюють не тільки сушу, пластикові пакети з магазинів входять до першої десятки речей, які можна знайти на океанському березі, повідомляє видання.
Як повідомляв раніше УНІАН, з Тихого океану виловили рекордні 103 тонни пластикового сміття.