Експерти заявили, що ці електрокари здатні впоратися зі складними умовами експлуатації.
Вибір електромобіля для зимових поїздок є далеко не найпростішим завданням. У холодну погоду запас ходу повністю електричних моделей значно знижується, а керувати автомобілем стає набагато важче.
У BGR назвали 5 найкращих електромобілів для зимових поїздок. За словами експертів, ці моделі здатні впоратися зі складними умовами експлуатації.
У виданні зазначили, що 2022 року компанія Audi перевірила, чи здатен її електрокросовер впоратися із суворою зимою. У дослідженні "Справляємося з норвезькою зимою" автовиробник розповів про 36-річну місцеву жительку Лізелотту Лунде, яка купила Audi e-tron 55 quattro. Жінка поділилася, що ця модель пропонує багато корисних функцій, включно з системою нічного бачення і повним приводом Quattro.
Крім того, Лунде заявила, що Audi e-tron 55 quattro пропонує великий запас ходу, якого достатньо для зимових поїздок. Співробітник Audi П'єр Вольтманн розповідав, що цей електрокросовер має інтелектуальну систему терморегулювання, яка дає змогу підтримувати інтер'єр і акумуляторну батарею в потрібному температурному режимі.
Також у виданні порекомендували звернути увагу на Tesla Model X. Журналісти зазначили, що ця модель пропонує сучасні технології та підходить для поїздок засніженими дорогами завдяки повному приводу.
Також у виданні нагадали, що у Tesla Model X є пневматична підвіска, яка дає змогу регулювати висоту дорожнього просвіту. Завдяки цьому електрокросовер може підніматися для їзди по глибокому снігу або нерозчищених зимових дорогах.
Крім того, у Tesla Model X великий запас ходу. У виданні зазначили, що під час випробувань модель зберегла приблизно 89% від заявленого запасу ходу за температури нижче нуля.
У виданні розповіли, що Hyundai Ioniq 5 має 800-вольтову архітектуру, яка знижує струм за заданої потужності, зменшуючи резистивні втрати і покращуючи ефективність зарядки в холодних умовах. Під час випробувань при температурі близько -6,6 градусів Цельсія повнопривідний Ioniq 5 зміг проїхати 314 кілометрів.
У виданні попередили, що швидкість зарядки Hyundai Ioniq 5 в холодну погоду може помітно знизитися. Проте, вже після досягнення оптимальної температури акумуляторної батареї вона стає швидшою.
У виданні зазначили, що великий електрокросовер Kia EV9 пропонується із зимовим пакетом, який робить поїздки взимку комфортнішими. Ця модель під час зимових випробувань проїхала 311 кілометрів з 80% заряду батареї, що є досить непоганим результатом.
Крім того, Kia EV9 отримав систему попереднього прогріву акумуляторної батареї до оптимального рівня. Ба більше, система повного приводу забезпечує хорошу стабільність на слизькій дорозі.
У виданні запевнили, що Polestar 2 виділяється серед усіх конкурентів тим, наскільки добре він зберігає запас ходу в зимових умовах. Згідно з тестом зимового запасу ходу, проведеним Канадською автомобільною асоціацією, ця модель за температури довкілля від -7 до -15 градусів за Цельсієм електромобіль втратив лише 14% від заявленого запасу ходу.
Також у виданні високо оцінили керованість Polestar 2. Ця модель пропонується з повним приводом, який забезпечує відмінну стабільність навіть взимку.
Раніше в "Укравтопромі" розповіли, які електромобілі купували українці в жовтні. Загалом за місяць український автопарк поповнили майже 10,5 тисячі електрокарів.
Серед нових електромобілів найпопулярнішим у Києві, Київській та Дніпропетровській областях був Volkswagen ID.UNYX. Водночас жителі Львівської та Одеської області частіше обирали BYD Song Plus.