Щодня українці фіксують не менше ста скарг на роботу банків.
Нацбанк України у другому кварталі поточного року отримав і опрацював близько 9400 звернень споживачів фінпослуг.
Про це повідомляє прес-служба НБУ.
Читайте також Нацбанк надав рефінансування шести банкам
Приблизно таку ж кількість скарг регулятор зафіксував і в попередньому кварталі. Відзначається, що третина звернень щодо роботи банків (623) мали ознаки порушення прав споживачів фінпослуг.
Ключові теми звернень і скарг споживачів пов'язані з:
Найбільше споживачі звертаються до Нацбанку через контакт-центр.
«Кількість дзвінків до контакт-центру зросла на 10% в порівнянні з першим кварталом 2020 року - до 6104. Це пов'язано з тим, що громадяни частіше зверталися в Нацбанк за роз'ясненнями, зокрема у зв'язку з карантинними обмеженнями, введеними для боротьби з пандемією коронавирусу», - відзначили в НБУ.
Також повідомляється, що у другому кварталі зросла кількість звернень до контакт-центру по роботі фінансових компаній. Відзначається, що це обумовлено наближенням термінів введення в дію закону про «спліт», який набрав чинності з 1 липня 2020 року.
В НБУ рекомендували споживачам фінпослуг уважно читати всі умови надання послуг - не тільки кредитний або депозитний договір, а й анкету клієнта, договір обслуговування, умови та правила обслуговування в банку. Також регулятор радить завжди уточнювати повну вартість послуги та в разі, якщо споживач вважає, що банк порушив його права - написати звернення безпосередньо керівнику банку. Якщо банк не реагує на скаргу, - слід звертатися до Національного банку.