Наприклад, якщо користувач, який користується персоналізованим пошуком Google, робить запит "Obama", то згодом додаткові посилання на сторінки зі згадками Обами включають в результати пошуку за запитами "Iran" (Іран), "Medicare" (Медікер - федеральна система медичного страхування літніх американців) і "gay marriage" (одностатеві шлюби). Використання ж запиту "Romney" аналогічного ефекту не дає.
Коментуючи таку "дискримінацію", в компанії Google заявили, що навмисно ніяких відмінностей в алгоритми обробки запитів про Ромні і Обаму не вносили. Імовірно, курйоз пояснюється тим, що користувачі частіше шукають згадки Обами в сполученні з зазначеними гострими темами зовнішньої і внутрішньої політики США.
Тим часом це вже не перший випадок, коли Google підозрюють в упередженому ставленні до президентських перегонів 2012 року. У жовтні виявилося, що фотографія Ромні видається в результаті пошуку картинок за запитом "completely wrong" (повністю невірно). Раніше ж, у 2011 році, Google довелося публічно заявити, що вона не укладала з Обамою угоду про ведення його рекламної кампанії.