COMFY підбив підсумки 2023 року: 21 новий магазин, зростання онлайн-продажів та 1 млрд податків у держбюджет

НК

Продажі компанії зросли у порівнянні з 2022 роком на 70%, а показник клієнтської лояльності – до 65%.

Найбільший ритейлер побутової техніки та електроніки в Україні COMFY підбив підсумки своєї роботи за 2023 рік. Серед найважливіших здобутків компанії - зростання офлайн-мережі, збільшення частки онлайн-продажів, розвиток сервісів доставки та 1 млрд грн податків до держбюджету.

Так, у 2023 році ритейлер відкрив 21 новий магазин у 15 українських містах, з них 7 - флагманського формату. Крім того, відновили свою роботу три магазини COMFY у Харкові, Одесі та Покровську, які не працювали від початку вторгнення через ризики або руйнування.

"Нові відкриття магазинів – це продовження реалізації стратегії COMFY на географічну експансію, яка була одним з бізнес-пріоритетів компанії у 2023 році. Як результат, за рік офлайн-мережа компанії збільшилася з 78 до 102 магазинів", - зазначають у компанії. 

Також у 2023 році компанія реалізувала багато ініціатив, спрямованих на розширення асортименту товарів, покращення якості контенту в інтернет-магазині, підвищення ефективності digital/цифрове-просування, пришвидшення обробки та отримання онлайн-замовлень в магазинах. 

У результаті проведених заходів, онлайн-продажі COMFY зросли на понад 70%, частка онлайн-продажів перевищила 30% від загального обсягу продажів компанії, а частка мобільного додатку COMFY в онлайн-продажах зросла вдвічі. 

"У 2023 році клієнти мережі отримали можливість доставки кур’єрами COMFY Delivery до 25 000 населених пунктів України "на завтра". А шлях від замовлення на сайті до отримання товару в компанії намагались зробити максимально коротким і зручним", - додають у компанії. 

Як результат - продажі компанії зросли у порівнянні з 2022 роком на 70%, а показник клієнтської лояльності –  до 65%. Кількість нових клієнтів, залучених COMFY 2023 року, перевищила 1 мільйон, і загальна клієнтська база за підсумками минулого року досягла 11 мільйонів.

"Внаслідок успішної реалізації стратегії зростання, у 2023 році компанія сплатила понад 1 млрд грн податків до державного бюджету України. І це на 34% більше, ніж у 2022 році", - підкреслюють у COMFY. 

Завдяки такому розширенню у 2023 році COMFY створила 1190 нових робочих місць по всій Україні. На кінець 2023 року загальна кількість співробітників компанії становила  4 666 спеціалістів.

Також одним із пріоритетних напрямків діяльності компанії є допомога українським захисникам та волонтерам.

Так, обсяг допомоги від початку повномасштабного вторгнення перевищив 130 мільйонів гривень, з них - понад 28 мільйонів гривень протягом 2023 року, підкреслюють у компанії.

Зокрема:

  • 5,9 млн гривень — збори Фондів на підтримку захисників,
  • три вантажівки побутової техніки на суму понад 3 мільйони гривень були передані у липні 2023 року у якості допомоги постраждалим від наслідків підриву Каховської ГЕС для облаштування тимчасового житла
  • протягом 2023 року на запити різних підрозділів ЗСУ та волонтерів було передано побутової техніки та електроніки на майже 17 млн гривень.

Наприкінці року компанія запустила спеціальний проєкт  "Добро несеться" (лінійка благодійної колекції одягу). 100% прибутку від продажу ритейлер перераховує до Фонду "Повернись живим".