Продажі компанії зросли у порівнянні з 2022 роком на 70%, а показник клієнтської лояльності – до 65%.
Найбільший ритейлер побутової техніки та електроніки в Україні COMFY підбив підсумки своєї роботи за 2023 рік. Серед найважливіших здобутків компанії - зростання офлайн-мережі, збільшення частки онлайн-продажів, розвиток сервісів доставки та 1 млрд грн податків до держбюджету.
Так, у 2023 році ритейлер відкрив 21 новий магазин у 15 українських містах, з них 7 - флагманського формату. Крім того, відновили свою роботу три магазини COMFY у Харкові, Одесі та Покровську, які не працювали від початку вторгнення через ризики або руйнування.
"Нові відкриття магазинів – це продовження реалізації стратегії COMFY на географічну експансію, яка була одним з бізнес-пріоритетів компанії у 2023 році. Як результат, за рік офлайн-мережа компанії збільшилася з 78 до 102 магазинів", - зазначають у компанії.
Також у 2023 році компанія реалізувала багато ініціатив, спрямованих на розширення асортименту товарів, покращення якості контенту в інтернет-магазині, підвищення ефективності digital/цифрове-просування, пришвидшення обробки та отримання онлайн-замовлень в магазинах.
У результаті проведених заходів, онлайн-продажі COMFY зросли на понад 70%, частка онлайн-продажів перевищила 30% від загального обсягу продажів компанії, а частка мобільного додатку COMFY в онлайн-продажах зросла вдвічі.
"У 2023 році клієнти мережі отримали можливість доставки кур’єрами COMFY Delivery до 25 000 населених пунктів України "на завтра". А шлях від замовлення на сайті до отримання товару в компанії намагались зробити максимально коротким і зручним", - додають у компанії.
Як результат - продажі компанії зросли у порівнянні з 2022 роком на 70%, а показник клієнтської лояльності – до 65%. Кількість нових клієнтів, залучених COMFY 2023 року, перевищила 1 мільйон, і загальна клієнтська база за підсумками минулого року досягла 11 мільйонів.
"Внаслідок успішної реалізації стратегії зростання, у 2023 році компанія сплатила понад 1 млрд грн податків до державного бюджету України. І це на 34% більше, ніж у 2022 році", - підкреслюють у COMFY.
Завдяки такому розширенню у 2023 році COMFY створила 1190 нових робочих місць по всій Україні. На кінець 2023 року загальна кількість співробітників компанії становила 4 666 спеціалістів.
Також одним із пріоритетних напрямків діяльності компанії є допомога українським захисникам та волонтерам.
Так, обсяг допомоги від початку повномасштабного вторгнення перевищив 130 мільйонів гривень, з них - понад 28 мільйонів гривень протягом 2023 року, підкреслюють у компанії.
Зокрема:
Наприкінці року компанія запустила спеціальний проєкт "Добро несеться" (лінійка благодійної колекції одягу). 100% прибутку від продажу ритейлер перераховує до Фонду "Повернись живим".