Apple залишився найдорожчим брендом світу з оцінкою в $241,2 млрд за версією рейтингу Forbes 2020 року...
Forbes опублікував рейтинг 100 найдорожчих брендів 2020 року.
За даними видання, за рік загальна вартість учасників рейтингу зросла з $2,33 трлн до $2,54 трлн.
Читайте такожForbes: Україна може зробити Чорне море пасткою для флоту Росії
Apple залишився найдорожчим брендом світу з оцінкою в $241,2 млрд за версією рейтингу Forbes 2020 року. За рік вартість бренду Apple виросла на 17%.
При цьому, в цілому IT-індустрія виявилася найбільш популярною галуззю представленої в рейтингу, зазначає Forbes. У топ-5 найдорожчих брендів крім Apple потрапили також Google, Microsoft, Amazon і Facebook.
Відзначається, перші п'ять рядків рейтингу займають ті ж компанії, що і торік. При цьому перші чотири компанії зберегли або збільшили темпи зростання, а ось Facebook навпаки показав негативну динаміку. За рік бренд компанії подешевшав на 21%.
Загальна вартість 100 найдорожчих брендів за рік зросла з $2,33 трлн до $ 2,54 трлн.
Понад 50 компаній з рейтингу розташовані в США. Серед інших країн найбільше компаній з дорогими брендами в Німеччині (10), Франції (9), Японії (6) і Швейцарії (5).
При цьому, у рейтингу, який враховує фінансові показники за попередній звітний рік, помітно змінилися позиції декількох брендів. Зокрема, Visa піднялася з 25-го на 18-е місце, Adidas — з 61-го на 51-е місце, а Netflix підскочив з 38-го на 26-е місце. Також змінилося позиція в рейтингу у кількох люксових брендів: Chanel перемістилася з 79-го на 52-е місце, а Cartier — з 64-го на 56-е.
Вперше в рейтинг Forbes потрапили Nintendo, Hennessy, Burger King і AXA. Водночас бренди Phillips, Hewlett Packard Enterprise і kellogg's покинули рейтинг.
Видання зазначає, що з-за впливу коронавірусу та економічної кризи, в наступному році рейтинг топ-100 може виглядати зовсім інакше. На цей час ситуація виглядає так, що компанії, які найпомітніше виросли у 2019 році (Amazon, Netflix і PayPal), можуть залишитися у виграші та після пандемії. Цьому сприятимуть тренди у сфері онлайн-торгівлі, стрімінг і обробки платежів.