Одночасно з оновленням логотипу GM запустила рекламну кампанію Everybody In.
General Motors оновила свій логотип в рамках нової стратегії, за якою компанія віддасть пріоритет випуску електромобілів.
Читайте такожПомер керівник корпорації Toyota Ейдзі Тоеда
Ініціали GM на новому логотипі написані великими літерами, а не малими, а весь логотип відрізняється від колишнього більшою закругленістю. Нижнє підкреслення, яке залишилося тільки під літерою буквою m - це візуальне представлення технології батарей Ultium, а порожній простір між m і підкресленням — символ електричної вилки, повідомляє компанія в прес-релізі, передає kommersant.
Одночасно з оновленням логотипу GM запустила рекламну кампанію Everybody In. Вона покликана підкреслити переваги Ultium і "прискорити поширення електромобілів " серед нових покупців.