АМКУ відкрив справу проти Roshen

За інформацією АМКУ, у 2018-2019 роках компанія Roshen без об'єктивних причин підіймала ціни на патоку власного виробництва.

Антимонопольний комітет України порушив справу проти групи компаній Roshen за ознаками зловживання монопольним становищем на ринку патоки.

Про це повідомляє прес-служба АМКУ.

Читайте також Roshen судитися з російською компанією через етикетки для цукерок "Ромашка"

Згідно з повідомленням, Roshen є найбільшим в Україні виробником кукурудзяної патоки, а у 2018-2019 роках група компаній мала ознаки монопольного становища на цьому ринку.

"За наявною в АМКУ інформацією, в ході ведення своєї господарської діяльності група Roshen протягом 2018 року встановлювала різні ціни, а також різні умови придбання патоки для певної групи споживачів - кондитерських фабрик", - йдеться в повідомленні.

У чому суть претензії

Також повідомляється, що у 2019 році у зв'язку з забороною імпорту з Російської Федерації патоки (сиропів), Roshen посилила ринкову владу і підвищила ціни на патоку власного виробництва для всіх покупців.

"При цьому в ході дослідження, яке передувало початку справи, АМКУ не встановив об'єктивних причин для підвищення цін", - підкреслюється в повідомленні.

Відзначається, що такі дії Roshen щодо конкурентів на ринку кондитерських виробів могли призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції між ними.

Розмах Roshen

Корпорація Roshen - один з найбільших в Україні виробників кондитерських виробів. Загальний обсяг виробництва кондитерських виробів в корпорації становить 450 тисяч тонн в рік. До складу Roshen входять українські фабрики (Київська, дві виробничі площадки у Вінниці, Кременчуцька); дві виробничі площадки Липецької кондитерської фабрики (Росія), Клайпедська кондитерська фабрика (Литва), Bonbonetti Choco Kft (Будапешт, Угорщина), а також масло-молочний комбінат "Бершадьмолоко", який забезпечує фабрики корпорації молочною сировиною.

Roshen і суди

  • 25 травня 2020 року з'явилася інформація про те, що Roshen судиться з російською компанією через етикетки для цукерок "Ромашка".
  • 29 січня 2020 року стало відомо про те, що Roshen судиться з виробником морозива за бренд "Київський торт".
  • У вересні 2019 року Roshen судився за виключно право використовувати червону стрічку при упаковці тортів.