Ринок платного телебачення до 2021 року зросте вдвічі – член правління групи «1+1 медіа»

У листопаді поточного року почнуться маятникові відключення сигналів українських медіагруп із супутника, тоді як кодування супутникового сигналу для абонентів відбудеться 20 січня 2020 року.

Ринок платного телебачення до 2021 року може становити близько 9,5 млрд грн, що вдвічі більше порівняно з нинішнім показником, а кількість абонентів, які платитимуть за перегляд телевізійного контенту, збільшиться до близько 6,7 млн із нинішніх 4,6 млн осіб, повідомив керівник напрямку платного телебачення і член правління групи «1+1 медіа» Ярослав Пахольчук під час прес-конференції в Києві.

Читайте такожОлександр Ткаченко пішов з посади гендиректора "1+1 медіа", компанією керуватиме правління у складі шести осіб

«За нашими оцінками, кількість абонентів платного телебачення зросте до 6,7 млн, а розмір ринку буде майже 10 млрд грн уже в 2021 році. Ці дані є підтвердженням того, що, в тому числі завдяки кодуванню, відкриються нові можливості для учасників ринку й виробників контенту. Кодування, яке відбудеться вже через 5 місяців, дасть новий поштовх для розвитку ринку - незважаючи на те, що цей крок досить непростий у реалізації, медіагрупи та провайдери чітко розуміють, для чого він відбувається, і які перспективи для їх розвитку відкриє», - сказав він.

За словами Пахольчука, кодування транспортного сигналу оператора цифрової ефірної телевізійної мережі «Зеонбуд» відбудеться в жовтні поточного року. Через місяць - у листопаді - почнуться маятникові відключення сигналів українських медіагруп із супутника. Кодування супутникового сигналу безпосередньо для абонентів відбудеться 20 січня 2020 року.

Згідно з прогнозами групи «1+1 медіа», після кодування з нинішніх 4,4 млн абонентів незакодованого супутникового телебачення близько 27% перейдуть на цифрове ефірне телемовлення Т2, 18% - на кабельне, 14% - продовжать дивитися супутникове телебачення без українських каналів, інші 14% - дивитимуться телевізійні канали через інтернет (IPTV/OTT), ще 14% - скористаються піратськими сервісами кардшерінгу, і лише 13% - підключаться до супутникових платформ (Viasat\Xtra TV).

Подібна тенденція матиме позитивний вплив на український медіа-ринок, який лише в 2019 році, згідно з оцінками «1+1 медіа», втратив близько 4 млрд грн у зв'язку з піратством і низьким рівнем ARPU - середнього місячного доходу з одного абонента (84 грн).

Як додав присутній на прес-конференції директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення «1+1 медіа» Андрій Мальчевський, медіагрупа робить активні кроки для боротьби з піратством.

«Пірати - це суттєва проблема, яка не просто перешкоджає розвитку ринку, але й фактично зменшує дохід правовласників за вироблений ними контент і провайдерів. Тому вирішення проблеми піратства є фундаментальним завданням для ринку платного ТБ», - сказав Мальчевський.

Так, за останні 3 роки група «1+1 медіа» спільно з Департаментом кіберполіції Національної поліції України офіційно направила порушникам понад 150 претензій, за якими в подальшому було проведено понад 10 обшуків і фіксацій порушень закону, а також відкрито 37 кримінальних проваджень.

Мальчевський додав, що після кодування супутникового сигналу медіагрупа має намір відмаркувати свої канали «1+1», «2+2» і «ТЕТ», які транслюватимуться в ефірі цифрової мережі Т2, щоб можна було легко відстежити, звідки береться сигнал, у разі його незаконної трансляції.

Також під час прес-конференції представники медіагрупи повідомили, що з 20 січня 2020 року буде запущено HD-версії телеканалів «1+1», «2+2» і «ТЕТ».

Довідка УНІАН. Група «1+1 медіа» - один із найбільших медіахолдингів в Україні. Група об'єднує 7 телеканалів - «1+1», «2+2», ТЕТ, «1+1 International» і низку інших медіаактивів, має власний виробничий департамент, VOD-платформу 1+1 video та школу Media&Production.