Підприємство ввело обмеження на відвідування центрів обслуговування у зв'язку з коронавірусом.
Компанія "Київводоканал" організувала прийом громадян через Skype-зв'язок.
Читайте такожViber через коронавірус подвоїв максимальну кількість учасників аудіовиклику
Про це повідомляється на сторінці пат "АК "Київводоканал" у Facebook.
На підприємстві введено обмеження на відвідування Центрів обслуговування у зв'язку з коронавірусом.
"У зв'язку з обмежувальними заходами щодо забезпечення безпеки жителів і для запобігання ситуації з можливим поширенням коронавірусу, Центри обслуговування споживачів на вул. Академіка Вільямса, 3/7, б-р Чоколівський, 40, не проводять прийом споживачів. Розв'язати питання можна через Skype KVKChokolivskyi40", - йдеться в повідомленні "Київводоканалу".
Довідка УНІАН. "Київводоканал" - комунальне підприємство у сфері водопостачання та водовідведення в Києві, яке відповідає за забор, підйом води з поверхневих та підземних джерел водопостачання, очищення відповідно до вимог технологічних регламентів, транспортування, подачу питної води споживачам. Обслуговування водопровідних мереж здійснюють 11 водопровідних експлуатаційних районів та служба експлуатації водоводів.