На тлі карантину в Viber в чотири рази зріс обсяг голосових дзвінків, а також збільшилися всі інші показники, включаючи повідомлення, групові чати та спільноти.
На тлі глобальної пандемії коронавірусу COVID-19 користувачі месенджера Viber в Україні та світі стали значно частіше використовувати його можливості, найпопулярніші функції - групові чати та аудіодзвінки.
Читайте такожУкраїнці стали частіше телефонувати під час карантину - мобільні оператори
Про це повідомляє портал ITC.ua.
"Сьогодні в Viber відправляють на 134% більше повідомлень в групових чатах у порівнянні з останнім тижнем січня, а кількість групових дзвінків, отриманих середнім користувачем Viber, збільшилася на 370%", - йдеться в повідомленні.
Зазначається, що середня кількість переглядів постів у спільнотах зросла на 78% завдяки таким ініціативам, як допомогу в поширенні серед користувачів Viber інформації про заходи безпеки в періоди ізоляції. Наприклад, у додатку з'явилася офіційна спільнота Міністерства охорони здоров'я України, в якій протягом 2 тижнів його існування вже понад 3 мільйони учасників. Крім того, минулого тижня в Viber був запущений чат-бот Всесвітньої організації охорони здоров'я, покликаний забезпечити передплатників актуальною і правдивою інформацією про COVID-19.
"У світі кількість активних користувачів Viber в березні збільшилася на 18%, а кількість нових користувачів, щодня реєструються в Viber - на 25%. Люди стали довше спілкуватися в аудіозв'язку - середня тривалість дзвінка в додатку збільшилася на 35%, також користувачі відправляють на 75% більше відеоповідомлень", - підкреслює видання.
Показники використання Viber в Україні також зростають:
Представники Rakuten Viber вважають, що аудиторія стала активніше використовувати Viber після того, як у програмі було збільшено максимально можливе число учасників групових аудіовикликів (з 5 до 20 осіб), а також створені офіційні спільноти з офіційною інформацією про COVID-19.