Apple планує розширити рекламний бізнес на тлі запланованих змін політики конфіденційності для iPhone.
Компанія Apple буде розширювати свій рекламний бізнес у зв'язку з чим вводить нові правила конфіденційності для iPhone.
Про це повідомляє Financial Times.
Читайте такожApple презентує нову операційну систему: названо терміни
Майбутнє оновлення iOS 14.5 не дозволить додаткам і рекламодавцям збирати дані про користувачів iPhone без їх явної згоди. Очікується, що більшість користувачів відмовляться від відстеження, що завдасть величезного удару по роботі індустрії мобільної реклами.
Зараз Apple продає пошукову рекламу для свого App Store, що дозволяє розробникам платити за кращий результат у видачі.
Тепер компанія планує додати другий рекламний блок в розділі "рекомендовані" додатки на своїй сторінці, пише Financial Times.
Новий розділ планують запустити до кінця місяця. Це дозволить рекламодавцям просувати свої програми всією мережею, а не у відповідь на конкретні запити.
За оцінками аналітиків інвесткомпанії Bernstein, зараз Apple щорічно заробляє на близько $2 млрд на рік на пошуковій рекламі в App Store з 80% маржею. Також компанія продає рекламу у своїх додатках для акцій і новин.