Відтепер користувачі будуть самі вирішувати, чи передавати їм дані про так званий ідентифікатор для рекламодавців (IDFA) третім сторонам.
Apple оголосила про зміну правил, що стосуються конфіденційної інформації користувачів.
Про це йдеться в повідомленні на сайті компанії.
Читайте такожІсторія листування збережеться: після скандалу з WhatsApp Telegram розширив свої можливості
Тепер користувачі будуть самі вирішувати, чи передавати їм дані про так званий ідентифікатор для рекламодавців (IDFA) третім сторонам.
До цього часу сторонні розробники та рекламодавці могли вільно отримувати доступ до IDFA і тим самим відстежувати активність конкретного користувача.
Глава соцмережі Facebook Марк Цукерберг заявив, що оновлення може погіршити доходи компанії в першому кварталі, і звинуватив Apple у зловживанні домінуючим становищем.
Водночас як повідомляє Reuters, генеральний директор Apple Тім Кук, виступаючи на конференції з питань конфіденційності та захисту даних, розкритикував політику соцмереж.
Кук заявив, що соцмережі збирають занадто багато даних про користувачів, зловживають цими даними, а також сприяють поляризації думок і поширенню дезінформації.
Як пише видання, цей виступ став ще одним кроком у конфлікті між Apple і Facebook, що почався і загострився останнім часом.