Політика компанії, яка забороняє рекламу контенту, що заперечує зміну клімату, набирає чинності через 30 днів.
Google відключить рекламу, яка знаходиться поруч з певним з контентом.
Про це повідомляє The Wall Street Journal. Мова йде контент, який заперечує зміни клімату.
Читайте такожGoogle сам підключить користувачів до двофакторної аутентифікації
Зміни торкнуться, в тому числі й відео на YouTube.
Як зазначили в компанії, заборона стосуватиметься контенту, в якому заперечується, що діяльність людини або викиди парникових газів сприяють зміні клімату.
Google буде використовувати комбінацію автоматизованих інструментів і людського аналізу, щоб забезпечити дотримання нових правил.
Політика компанії, яка забороняє рекламу контенту, що заперечує зміну клімату, набирає чинності через 30 днів.
Також, рекламодавці не зможуть купувати рекламу, яка заперечує зміну клімату або містить посилання на веб-сторінку, що заперечує зміну клімату. Політика, що стосується рекламодавців, набуде чинності через 60 днів.