У ДРС сумніваються, чи є причини підвищувати тарифи на вантажоперевезення УЗ

Керівництво залізничного перевізника запевняє, що для покриття видаткової частини потрібно збільшити тарифи на перевезення.

Державна регуляторна служба не підтримала індексацію тарифів на вантажоперевезення, яку активно просуває "Укрзалізниця".

Як заявила голова ДРС Ксенія Ляпіна за підсумками наради з питання про підвищення тарифу, в найближчі кілька днів експертна група з представників УЗ, а також зацікавлених галузевих підприємств, виробить компромісний варіант.

"На мій погляд, має бути прозорість тарифних рішень з боку "Укрзалізниці", прогнозованість тарифів. Тому пропоную створити експертну робочу групу при Міністерстві інфраструктури, з представниками УЗ, а також асоціаціями, що представляють бізнес, і потім прийняти єдине рішення...", - підкреслила Ляпіна.

Компанія-монополіст вже отримала достатню кількість грошей від лібералізації вагонної складової. І хоча в УЗ говорять про те, що гроші витрачені на інвестиції, це досить великі кошти, які багато в чому можуть покрити й інші витрати.

При цьому керівництво залізничного перевізника запевняє, що для покриття видаткової частини потрібно збільшити тарифи на перевезення.

Така пропозиція викликала ажіотаж і негативну реакцію з боку аграрних і металургійних асоціацій, які незадоволені черговим підвищенням.

Приміром, голова об'єднання "Укрметалургпром" Олександр Каленков відкрито висловив сумнів у виваженості нового тарифу, який може завдати шкоди промисловості. Адже він підіймається щороку, а бізнес не може постійно платити більше та утримувати підприємство монополіста.