Омелян на Крюківському вагонзаводі: «капсулу Hyperloop робитимемо тут»

Раніше міністр заявляв про можливість протягом 5 років створити ділянку швидкісних вакуумних поїздів Hyperloop, яка з'єднає Балтику та Чорне море.

Міністр інфраструктури Володимир Омелян вважає можливим виготовлення надшвидкісної пасажирської капсули для українського проекту Hyperloop на Крюківському вагонобудівному заводі (м. Кременчук, Полтавська обл.).

Читайте такожА ми сядемо в Hyperloop, і поїдемо... коли-небудь

Як передає кореспондент УНІАН, про це він повідомив сьогодні, знайомлячись з виробничим процесом на підприємстві.

«Капсулу Hyperloop робитимемо тут», - сказав міністр, а журналісти зазначили, що зафіксували його висловлювання.

У прес-службі Мінінфраструктури агентству УНІАН уточнили, що мова йде про проект Hyperloop в Україні.

Як повідомляв УНІАН, наприкінці лютого 2018 року міністр інфраструктури Володимир Омелян вперше заявив, що в Україні займуться розробкою нового виду транспорту – вітчизняного аналога Hyperloop, який буде називатися HypeUA. Він повідомив, що для створення новітнього транспорту Мінінфраструктури залучило до проекту з української сторони Національну академію наук України, «Укроборонпром», «Виробниче об'єднання Південний машинобудівний завод ім. Макарова» («Південмаш»), «Каховський завод електрозварювального устаткування», «Інтерпайп Україна», Unit.City, Агентство розвитку Дніпра, Український інститут майбутнього і Платформу розвитку інновацій, а також закордонну компанію Octagonal Corporation, яка, як зазначив міністр, займається будівництвом Hyperloop в Мексиці.

Пізніше до проекту приєдналася компанія Hyperloop Transportation Technologies, підписавши меморандум про співпрацю з Мінінфраструктури України, який передбачає будівництво пілотної лінії Hyperloop довжиною 15 км.

Минулого року Омелян заявив, що вважає реальним протягом 5 років створити ділянку швидкісних вакуумних поїздів Hyperloop, яка з'єднає Балтику та Чорне море.

Довідка УНІАН. Hyperloop – це транспортна система, що складається зі сталевих труб, усередині яких переміщається поїзд – герметична капсула на аеродинамічній подушці. Швидкість такої капсули може перевищувати 600 кілометрів на годину.