Камери замість дзеркал і п'ять дисплеїв у салоні: Honda повністю розсекретила свій перший електрокар

Honda e стала першою моделлю японської марки, побудованої на новій платформі, спеціально розробленої для машин з повністю електричними силовими установками.

Компанія Honda повністю розсекретила свій перший серійний електрокар під назвою Honda e. Новинка отримала батарею ємністю 35,5 кіловат-години, яка, як заявляють розробники, є найкомпактнішою в класі. Завдяки їй без підзарядки машина може проїхати до 220 кілометрів. У Honda вважають, що це «ідеальна відстань для щоденних міських поїздок».

Читайте такожHonda запатентувала спортивний електрокар

Автомобіль отримав електродвигун, який встановлюється на задній осі. Потужність агрегату становитиме 136 к. с. (100 кВт), пише Autonews. Також клієнтам запропонують електромотор з віддачею 150 к. с. (113 кВт). Комплект літій-іонних батарей з рідинним охолодженням сумісний із системою швидкої зарядки, яка може поповнити запас акумуляторів з нуля до 80% за півгодини. Розгін до «сотні» у Honda e займає 8 секунд.

Honda e стала першою моделлю японської марки, побудованою на новій платформі, спеціально розробленій для машин з повністю електричними силовими установками. Автомобіль отримав спеціальні камерами замість традиційних бічних дзеркал. Пристрої можуть передавати зображення на два 6-дюймових дисплеї, встановлені у салоні новинки. Крім того, у компанії стверджують, що це рішення допоможе поліпшити коефіцієнт аеродинамічного опору.

Також новинка отримала «заховані» в стійках дверні ручки, а роль приладової панелі виконують п'ять дисплеїв. Окремий екран відповідає за роботу інформаційно-розважальної системи, який призначається як для водія, так і для пасажирів. Окрім цього новинки обладнали особливим інтелектуальним персональним асистентом Honda Personal Assistant.

На даний момент Honda вже оголосила про початок прийому замовлень на електромобіль. Спочатку новинка буде доступна в чотирьох європейських країнах: Великобританії, Німеччині, Франції та Норвегії.