Mazda презентувала свій перший електрокар з незвичними дверима (фото)

На Токійському автосалоні дебютував передсерійний прототип електричного кросовера Mazda MX-30, товарна версія якого з'явиться в 2020 році.

Компанія Mazda представила прототип електричного кросовера MX-30, серійна версія якого стане першим масовим «зеленим» автомобілем в історії японської марки. Прем'єра новинки відбулася в рамках Токійського автосалону.

Читайте такожPorsche показала, як робить свій електрокар на «заводі майбутнього» (відео)

Габаритна довжина кросовера становить 4395 мм, ширина — 1795 мм, а висота — 1570 міліметрів. Розмір колісної бази дорівнює 2655 міліметрам, пише Autonews.

Відмінною особливістю кросовера стали невеликі задньопетельні двері, що відкриваються проти напрямку руху. Зокрема, таке рішення використовувалося на спорткарі RX-8, який японці випускали з 2003 по 2012 рік. Зовнішність Mazda MX-30 стала подальшим розвитком фірмової дизайнерської філософії Kodo. Плюс до всьому деякі стилістичні рішення запозичать у сімейства Mazda3 нового покоління.

Електрична система e-Skyactiv складається з агрегату, що видає 105 кВт (143 к. с.) і 265 Н·м крутного моменту. Електромотор живить блок літій-іонних акумуляторів на 35,5 кВт·год, що дозволяє проїхати без підзарядки до 200 кілометрів. За допомогою спеціальної системи поповнити запас батарей з 0% до 80% можна за 30-40 хвилин.

Під електричну силову установку адаптували фірмову систему контролю тяги G-Vectoring, яка може за необхідності зменшувати крутний момент для збільшення навантаження на передню вісь. В такому випадку збільшується пляма контакту шин, що дозволяє проходити повороти з меншими креном.

© Mazda, motor1.com
© Mazda, motor1.com
© Mazda, motor1.com
© Mazda, motor1.com
© Mazda, motor1.com
© Mazda, motor1.com
© Mazda, motor1.com
© Mazda, motor1.com
© Mazda, motor1.com
© Mazda, motor1.com
© Mazda, motor1.com
© Mazda, motor1.com
© Mazda, motor1.com
© Mazda, motor1.com
© Mazda, motor1.com
© Mazda, motor1.com

За попередніми даними, прийом замовлень на серійний MX-30 розпочнеться влітку наступного року, а перші автомобілі доберуться до європейських покупців на початку 2021 року.