Електромобіль Nissan Leaf отримав повний привід (фото)

Новинка отримала два електромотори – по одному на кожній осі.

Компанія Nissan представила тестовий прототип Leaf e+, до складу силової установки якого увійшли два електромотори. Один встановлений на передній осі, другий – на задній, тим самим забезпечуючи машині привід на всі чотири колеса. Ця технологія буде застосовуватися на електромобілях нового покоління.

Читайте такожMazda презентувала свій перший електрокар з незвичними дверима (фото)

Сумарна віддача двох електродвигунів становить близько 308 кінських сил і 680 Нм крутного моменту. Система дозволяє незалежно управляти гальмуванням кожного з чотирьох коліс, підвищуючи обертаючий момент, створюваний кожною шиною. Крім того, рекуперативне гальмування тепер можливе не тільки передніми, але й задніми колесами. За розгону, особливо на поганій дорозі, система підтримує оптимальний режим, мінімізуючи пульсацію крутного моменту, пише motor.ru.

Незважаючи на те, що для тестів використовувався мул – кузов Leaf нинішнього покоління з новими агрегатами, – дизайн автомобіля все ж зазнав деяких змін. Наприклад, арки були розширені, встановлені ралійні колеса, а в салоні по центру панелі приладів з'явився 12,3-дюймовий екран. На нього виводиться докладна інформація про автомобілі, в тому числі і про роботу системи управління повним приводом.

Nissan наводить габарити тестового прототипу: довжина становить 4480 міліметрів, ширина – 1830 міліметрів, висота – 1540 міліметрів, а колісна база дорівнює 2700 міліметрів. Розміри передніх шин 215/55R17, а задніх – 235/50R17.

© Nissan
© Nissan
© Nissan
© Nissan
© Nissan

Нагадаємо, на Токійському автосалоні компанія представила концептуальний електричний кросовер Ariya, оснащений системою напівавтоматичного керування ProPILOT 2.0 з функціями руху «без рук». За неофіційною інформацією, серійна версія шоу-кара може з'явиться вже в 2021 році.