Стали відомі подробиці про перший електричний Ferrari

Можлива архітектура суперкара на електротязі розкрита в патенті.

Компанія Ferrari запатентувала в Європі схему спортивного повнопривідного автомобіля з чотирма незалежними електромоторами, кожен з яких приводить в рух одне колесо.

Читайте такожFerrari розсекретила новий спорткар Roma (фото)

Документ, датований 22 січня 2020 року, опублікували на форумі Taycan EV, передає motor.ru.

Концепція Ferrari c чотирма «незалежними» електродвигунами та індивідуальним приводом кожного колеса дозволить ефективніше реалізувати систему управління вектором тяги: у теорії така схема дасть можливість безперервно коригувати крутний момент і за необхідності активувати систему рекуперації кінетичної енергії. Схожа архітектура реалізована в електричному 1217-сильному гіперкарі Drako GTE.

Європейське патентне відомство віднесло заявку Ferrari до категорії гібридних транспортних засобів. Це може означати, що поряд з електродвигунами в суперкарі буде використовуватися традиційний ДВС, розташований замість батарейного блоку — в такому випадку новинка стане підзаряджуваним гібридом, як 1000-сильний чотиримоторний SF90 Stradale.

© European Patent Office
© European Patent Office
© European Patent Office
© European Patent Office

Втім, патент Ferrari не є стовідсотковим доказом того, що архітектура з чотирма електродвигунами знайде застосування в серійних суперкарах. Місяць тому генеральний директор італійської марки Луї Каміллері заявив, що його "не влаштовує існуючий рівень розвитку технологій електромобілів", тому перший екологічно чистий Ferrari вийде на ринок не раніше, ніж у 2025 році.