«Частину робіт із проектування вже закінчено, для початку електрифікації, яка запланована наступного року, «Укрзалізниця» має намір залучити кошти світових фінансових інституцій», - повідомили УНІАН в «Укрзалізниці».
Електрифікація ділянок Долинська-Миколаїв і Миколаїв-Колосівка дозволить збільшити обсяги перевезень у напрямку чорноморських портів, а використання електровозів замість тепловозів, створить можливість збільшити кількість вагонів у поїздах.
Таким чином вагу поїзда можна збільшити до 6 тис. тонн і більше.
Наразі Україна приймає на кордоні з Російською Федерацією на переходах Куп’янськ і Тополі поїзди вагою від 7 тис. тонн.
Крім того, в «Укрзалізниці» повідомили, що електрифікований хід у напрямку Криму буде змішаним, тобто використовуватиметься для руху не лише вантажних, але й пасажирських поїздів.
Довідка УНІАН. Головними транзитними напрямками для перевезення вантажів із Росії на Миколаївський, Іллічівський, Одеський морські торгові порти та порт «Южний» є напрямки Тополі-Куп’янск-Основа-Люботин-Полтава-Кременчук-Знам’янка-Долинська-Миколаїв-Херсон-Вадим-Джанкой.
«Укрзалізниця» планує розгорнути роботи з електрифікації на ділянках Долинська-Миколаїв (148 км експлуатаційної довжини) і Миколаїв-Колосівка (105 км), які раніше не були електрифіковані.
Собівартість перевезень на теплотязі на 55-60% вища, ніж на електротязі.