Про це повідомляє польська редакція Forbes.
"У продаж щорічно буде включено мільйон квитків по 25 євро і 400 тис. за 10 євро. Спеціальний тариф у 5 євро встановлено для дітей до 12 років, які їдуть разом з дорослими", - відзначає видання.
За його даними, компанія також запропонує спеціальні тарифи для груп з чотирьох і восьми осіб, кожна з яких заплатить за проїзд 20 євро.
Потяги курсуватимуть з околиць Парижа і Лазурного берега, а квитки продаватимуться за принципом "дешевих авіаліній": хто швидше купує, той має більше шансів купити найдешевший квиток.
"У швидких дешевих потягах не буде вагона-бару, а пасажири зможуть узяти з собою з одним квитком тільки 1 багаж і одну меншу сумку. За додаткову доведеться доплатити 5 євро, а за доступ до електромережі потрібно буде заплатити 2 євро", - пише Forbes.
Видання зазначає, що кожен з потягів TGV Ouigo зможе перевезти близько 1,2 тис. осіб, що на п'яту частину менше, ніж стандартні TVG.
"Дешеві швидкісні поїзди" також будуть зупинятися не на центральних залізничних вокзалах, а на регіональних - за тим же принципом, як "дешеві авіалінії".
Довідка УНІАН. Мережа швидкісного залізничного сполучення TGV створена на початку 1980 років у Франції компаніями SNCF і GEC-Alsthom (нині Аlstom). Аналогічні мережі, якими потяги їздять зі швидкістю близько 300 км на годину, з цього часу побудовані в інших країнах Європи, Америки та Азії.
Квитки на TGV традиційно коштують значно дорожче, ніж на звичайні потяги.