Вінклер також зазначив, що важливі клієнтські дані завжди були добре захищені.
Повідомлення про те, що журналісти Bloomberg News отримували дані, що вважаються конфіденційними, з'явилися в ЗМІ минулого тижня і викликали переполох серед клієнтів компанії.
Працівники агентства Bloomberg могли бачити, коли клієнт вивчав ті чи інші категорії інформації в терміналі, наприклад, дані про акції або бонди.
У відповідь на ці повідомлення материнська компанія агентства Bloomberg LP повідомила, що заборонила доступ до подібних даних після скарги Goldman Sachs Group Inc ще в квітні.
У колонці на сайті Bloomberg.com Вінклер написав: "Наші журналісти не повинні були мати доступ до будь-якої інформації, що вважається конфіденційною. Мені шкода, що він у них був. Ця помилка - непростима".
Заява Вінклера з'явилася після хвилі звернень до компанії різних світових банків, що намагаються зрозуміти, які саме вади існують в забезпеченні конфіденційності клієнтських даних у системах Bloomberg.
В Азії на зв'язок з Bloomberg вже вийшов Банк Японії, а Гонконгська грошово-кредитна адміністрація, де-факто центробанк регіону, повідомила, що намагається розібратися в питанні. Раніше про це ж заявили ФРС США та ЄЦБ.
Однак Вінклер також повідомив, що журналістам були доступні дані лише про входи користувачів в систему, а також інформація про те, які функції використовує клієнт. Водночас працівники агентства не могли бачити частину захищеної інформації.
За словами голови агентства, практика використання терміналів Bloomberg News журналістами у спробі зрозуміти, чого ж хочуть клієнти, сягає корінням у початок 90-х.