«Київ заборгував 54 млн грн за обслуговування кільцевої дороги. Щомісячно ПЗЗ витрачає 1,5 млн грн власних коштів на підтримку рухомого складу, а нам повертають лише 500 тис. грн», - сказав Подкопалов.
До того ж Подкопалов наголосив, що заборгованість по міській електричці в Києві - не єдина стаття заборгованості перед ПЗЗ. Істотною залишається також заборгованість держави за перевезення пільговиків приміськими поїздами. «У 2013 році ми перевезли пільгових пасажирів на 25 млн грн, а компенсації одержали тільки 8 млн. За 2012 рік недоотримали 50 млн. На витрачену гривню ми одержуємо 19 копійок компенсації, а на решті доріг ситуація ще гірша», - відзначив чиновник.
Як повідомляв УНІАН, державне територіально-галузеве об'єднання «Південно-Західна залізниця» (ПЗЗ) у січні-березні 2013 року скоротило чистий прибуток у 7,9 разу порівняно з аналогічним періодом 2012 року - до 1,29 млн грн з 10,3 млн грн.
Довідка УНІАН. Південно-Західна залізниця є однією з провідних транспортних артерій держави. Близько 20% основних виробничих фондів "Укрзалізниці" перебувають у веденні залізниці.
Південно-Західна залізниця посідає друге місце за обсягом перевезень серед шести залізниць України. У загальному обсягу вантажних перевезень в Україні кожна шоста тонна припадає на частку ПЗЗ. Залізниця здебільшого розташована на території Київської, Вінницької, Житомирської, Чернігівської, Сумської та Хмельницької областей.