На Хаджибейському мосту біля Одеси завершилось "Велике будівництво" Зеленського

Сьогодні було відкрито рух по шести смугах мосту, що дозволить ліквідувати транспортні затори, які до недавнього часу були звичними на цій ділянці шляху з Києва до Одеси.

Сумнозвісний довгобуд Одеської області - міст через Хаджибейський лиман - став завершеним об'єктом. Сьогодні було відкрито рух по шести смугах мосту, що дозволить ліквідувати транспортні затори, які до недавнього часу були звичними на цій ділянці шляху з Києва до Одеси. Про відкриття мосту в Facebook повідомляє заступник керівника Офісу Президента, координатор програми «Велике будівництво» Кирило Тимошенко.

«Сьогодні ми відкрили повноцінний рух на найвідомішому довгобуді Одещини – мосту через Хаджибейський лиман. Відтепер там 3 смуги в напрямку Одеси і ще 3 - в напрямку Києва. Легендарні затори на під'їзді до Одеси в цьому місці підуть у минуле», - пише заступник голови ОП.

Тимошенко також нагадує, що капітальний ремонт мосту через Хаджибейський лиман було розпочато ще в 2008 році, але майже відразу його було припинено, і об'єкт довгі роки залишався недобудованим.

«У 2020-му ми включили цей об'єкт до програми Президента Володимира Зеленського "Велике будівництво". Уже в серпні відкрили рух трьома смугами, а сьогодні - якраз напередодні травневих вихідних - ще трьома», - повідомляє подробиці Тимошенко.

Голова Укравтодору Олександр Кубраков, в свою чергу, додав, що міст було побудовано в 1997 році з двома смугами руху в кожному напрямку, однак згодом його пропускної спроможності стало недостатньо.

«Для 1997 року 4-х смуг вистачало, але вже з початку 2000-х почалися розмови про необхідність розширення мосту. Роботи починали та кидали у 2004 та 2008 роках. Тим часом середньодобова інтенсивність руху зросла до 35 тисяч автомобілів. Сучасний проєкт спокійно витримуватиме потік навіть у 40 і 60 тисяч автомобілів на добу», - сказав Кубраков.

За його словами, незабаром на під'їзді до мосту для попередження перевантажень буде також встановлено майданчик Weigh-in-Motion. Рішення про автоматичне стягнення штрафів з перевантажених автомобілів незабаром має прийняти Верховна Рада, після чого система зважування в русі запрацює наповну. 

На мосту, як пояснив голова Укравтодору, облаштовані також тротуари уздовж правого та лівого боків, а також металеве бар'єрне огородження. На розподільчій смузі мосту встановлено двостороннє металеве бар'єрне огородження Vario Guard, а на підходах до мосту змонтована збірна залізобетонна огорожа типу «Нью-Джерсі».

Нагадаємо, раніше Кирило Тимошенко повідомляв, що темпи будівництва мосту в Запоріжжі дозволяють розраховувати на те, що рух по ньому буде відкрито вже до Дня Незалежності України.