Проект «Велике будівництво»: «Автомагістраль-Південь» заявила про випередження графіку на більшості об’єктів

Ремонтні та будівельні роботи проводяться на 32 об'єктах у 10 областях країни.

Найбільша українська автодорожня компанія «Автомагістраль-Південь» за підсумками перших місяців реалізації президентського проєкту «Велике будівництво» вийшла на рекордні темпи виконання робіт. Про це повідомив генеральний директор компанії Микола Тимофеєв.

«Ремонтні та будівельні роботи проводимо на 32 об'єктах у 10 областях країни: Волинській, Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Київській, Луганській, Львівській, Одеській, Сумській та Харківській. На деяких об’єктах працюємо майже цілодобово! Задіяна вся наша велика команда -  майже 3 тисячі співробітників та понад 1500 одиниць дорожньо-будівельної техніки. Майже на повну потужність працюють 18 виробничих баз - 13 асфальтобетонних заводів та 5 установок з виготовлення укріплених в’яжучим щебеневих сумішей. І ми вже готові відзвітувати про значні результати - «Автомагістраль-Південь» встановила перший у цьому році рекорд. За два місяці наші заводи випустили понад 320 тисяч тонн асфальтобетонних сумішей - більше, ніж будь-коли у період березень-квітень. Також вироблено 150 тисяч тонн укріплених щебеневих сумішей», - зазначив Тимофеєв.

За словами очільника дорожнього гіганта, українські компанії довели, що мають достатню кількість техніки та кваліфікованих кадрів для того, щоб виконати весь запроєктований обсяг робіт.

«У планах Президента - відновити понад 4 тисячі кілометрів автошляхів цього року. Великі національні дорожні компанії довели, що готові реалізувати цей план власними ресурсами. І це, звичайно, викликає «занепокоєння» певної групи недобросовісних гравців ринку, екс-чиновників та медійників, які планували добре нажитись на державному дорожньому фінансуванні. Тому нині вони запустили кампанію з дискредитації найбільших українських підрядників. Вдаються до відвертих маніпуляцій та брехні. Вигадали фейк, нібито «Укравтодор» завищує ціни майже наполовину і не допускає до конкурсів маловідомі компанії без досвіду. Як найбільш яскравий приклад наводили великі тендери у Сумській області, частину з яких у березні отримала заснована торік невідома компанія. Спочатку цю компанію не допускали до конкурсу, але вона поскаржилась до Антимонопольного комітету України. Демпінгувала і виграла. І ось фінал історії, яку так рекламували опоненти «Укравтодору»: компанія відмовилась від участі в усіх сумських проєктах. Аби не зривати програму «Великого будівництва», «Автомагістраль-Південь» погодилась реалізувати ці проєкти. Адже наша цінова пропозиція була другою. Тобто, вся теорія про те, що незрозумілі компанії, без історії та досвіду – це дуже добре, бо вони готові знижувати ціні – виявилася повністю фальшивою. Ще один фейк, який щойно з’явився – нібито ми та інші великі компанії не маємо необхідної кількості персоналу та техніки і фальсифікуємо тендерну документацію. Це вже фініш. У нас офіційно працевлаштовані понад 2,5 тисяч співробітників, які отримують «білу» зарплатню. Одну з найвищих у галузі. Це дуже легко перевірити. Ми системно підтримуємо наші заклади профільної освіти та надаємо перші робочі місця випускникам, робимо з них справжніх фахівців. Ми за 15 років здали всі об’єкти! І готові відповідати за якість кожного! Але попри всі факти опоненти за гроші розповсюджують в Інтернеті цю брехню», - розповів Тимофеєв.

Нагадаємо, голова «Укравтодору» Олександр Кубраков заявив, що джерелами недостовірної інформації про «картель у дорожній галузі» є ресурс «Наші гроші», представники ГО «Ліга антитрасту» та верхівка Всеукраїнської дорожньої асоціації, які наближені до бізнесмена Араїка Амірханяна. «Останній має групу впливу з кількох компаній, які переважно заробляють на блокуванні тендерів», - зазначив Кубраков.