Техогляд планують перейменувати в "перевірку транспорту на придатність до експлуатації".
До кінця 2020 року Мінінфраструктури планує ввести в Україні обов'язковий техогляд для всіх видів транспорту, а не тільки для комерційного.
Про це повідомляє MMR.
Читайте такожПару тисяч за наліпку: автоюрист оцінив ідею повернути обов'язковий техогляд
Подібне рішення пов'язане з тим, що Україна має виконувати вимоги Угоди про асоціацію з Євросоюзом. Зокрема, це також стосується підвищення безпеки на дорогах.
Техогляд планують перейменувати на "перевірку транспорту на придатність до експлуатації" (ПТПЕ), щоб в українців це не асоціювалося з корупційним оглядом від Державтоінспекції.
Приватні легкові автомобілі та вантажівки масою до 3,5 тонн будуть проходити першу перевірку через 4 роки з моменту реєстрації, а потім кожні два роки;
Таксі — через 1 рік з моменту реєстрації та щорічно;
Автобуси, мікроавтобуси — через 1 рік з моменту реєстрації та кожні півроку;
Вантажівки та напівпричепи з вагою понад 3,5 тонни — через 1 рік з моменту реєстрації та щорічно;
Мотоцикли з двигуном об'ємом понад 125 кубічних сантиметрів — через 2 роки з моменту реєстрації та кожні 2 роки.
Зокрема, Мінінфраструктури пропонує ввести обов'язковий техогляд, незалежно від дати попередньої перевірки, у разі:
Перереєстрації автомобіля;
Зміни типу, призначення або параметрів конструкції транспорту;
ДТП.
Транспорт з максимальною швидкістю до 25 км/год;
Антикварні транспортні засоби;
Спортивні автомобілі;
Автомобілі з дипломатичною недоторканністю;
Трактори та сільгосптехніка з об'ємом двигуна до 50 кубічних сантиметрів.
Початкова перевірка придатності транспорту передбачає візуальну оцінку стану і перевірку, чи були усунені всі зауваження з моменту останнього техогляду;
Поглиблена перевірка в разі виявлення технічних невідповідностей передбачає анулювання свідоцтва про придатність автомобіля до експлуатації. Водієві доведеться їхати на СТО і повторно складати іспит. Після поглибленого огляду, водій отримає імунітет до перевірок на три наступні місяці.