У компанії переконані, що майбутнє «Укрзалізниці» — за електротягами, проте дизельна тяга буде використовуватися ще років 20-30 як мінімум
«Укрзалізниця» не має наміру відмовлятися від дизельної тяги ще близько 20-30 років, однак, майбутнє компанії все ж за електротягами.
Про це в інтерв'ю НВ Бізнес розповів в. о. голови правління «Укрзалізниці» Іван Юрик.
Читайте такожКабмін змінив склад правління «Укрзалізниці»
«Після втрати «Луганськтепловозу», який робив досить непогані дизелі, нам довелося йти на співпрацю з міжнародними партнерами», — сказав він.
«Те, що я чую від наших фахівців і локомотивних бригад, цей локомотив непогано себе зарекомендував. Він набагато ефективніший в споживанні енергоресурсів на одиницю продуктивної роботи», — розповів Юрик.
За його словами, компанія планує оновлювати дизельну тягу у кількох паралельних напрямах.
«І модернізація тих, що у нас є, і придбання незначної партії нових дизельних локомотивів. Ми зараз обговорюємо з американськими партнерами (GE, — ред.) додаткову партію до 40 нових дизельних локомотивів. Сподіваюся, що до кінця року підійдемо до підписання», — сказав глава компанії.
Він додав, що УЗ розпочала процес закупівлі нових електротягів: до 200 одиниць різних типів електротяги.
«Зараз проводимо відкритий конкурс. Сподіваюся, що до кінця року вже буде відповідь, хто буде нашим партнером з будівництва і придбання цих локомотивів. Завдання наше та уряду — це великий відсоток локалізації, щоб ми запустили економіку всередині країни», — додав Юрик.