Зараз на більшості пасажирських лайнерів за керування літаком відповідають два пілоти, які мають перебувати в кабіні постійно.
Європейське агентство авіаційної безпеки (EASA) розглядає можливість скорочення екіпажів пасажирських літаків.
Про це повідомляє Flightglobal.
Читайте такожЛітаком США вперше керував штучний інтелект
Як пише видання, фахівці розглядають кілька варіантів, один з яких передбачає можливість керування літаком тільки одним пілотом на крейсерській ділянці маршруту. За іншим варіантом, один пілот зможе вести літак повністю самостійно від зльоту до посадки.
Зараз на більшості пасажирських лайнерів за управління літаком відповідають два пілоти, які мають перебувати в кабіні постійно. Один з пілотів під час польоті може вийти з кабіни, якщо це потрібно для виконання будь-яких льотних операцій або за потребою. При цьому на час відсутності другого пілота в кабіну запрошується бортпровідник.
За словами виконавчого директора EASA Патріка Кая, ці правила безпеки польотів можна дещо пом'якшити, дозволивши одному з пілотів під час крейсерського польоту залишати кабіну, наприклад, для відпочинку, залишаючи ведення літака на другого льотчика. При цьому, як зазначив Кай, літак повинен мати додаткові системи безпеки на випадок виникнення будь-якої нестандартної ситуації під час відлучки одного з пілотів.