Щомісяця компанія, яка займається виготовленням тренажерів для дому, продає 350 своїх виробів.
Журналісти дізналися, як обрати найкращі тренажери та створити сучасний спортзал у себе вдома, йдеться в сюжеті 2+2.
Функціональність, безпека та довговічність – це основні цілі тренажерів для дому від української компанії «Body Time», засновником якої є Володимир Дрозд.
Читайте такожМалогабаритне житло знову в тренді: серед українців зріс попит на невеликі квартири
«Головна ціль, яка ставиться – це функціональність, друга – безпека, третя – довговічність, а четверта – краса», - каже він.
Дрозд розповів, що один із тренажерів він навіть присвятив своєму другу, який загинув в АТО та назвав спортивне знаряддя «патріот».
Дрозд підкреслює, що головна мета його компанії – щоб тренажер був повністю українським, із всіх деталей.
Щомісяця компанія продає 350 тренажерів, а власниками таких тренажерів стають 15 осіб щодня.