Amazon намагалася змістити Steam з позиції головного цифрового магазину ігор, але не вийшло

Для багатьох стало сюрпризом, що такі спроби взагалі були.

Колишній президент Amazon Prime Gaming Ітан Еванс зізнався, що компанія протягом 15 років робила спроби конкурувати зі Steam, але так і не змогла похитнути його позиції.

У своєму LinkedIn він розповів, що Amazon неодноразово інвестувала в розвиток власних ігрових платформ, але щоразу зазнавала невдачі.

Спочатку компанія купила невеликий магазин Reflexive, сподіваючись зробити з нього повноцінну альтернативу Steam, але цей план провалився. Потім, після придбання Twitch, в Amazon вирішили, що зможуть продавати ігри безпосередньо через платформу, припускаючи, що користувачі вважатимуть за краще купувати ігри там, де вони вже дивляться стріми. Однак гравці продовжили робити покупки в Steam. Останньою великою спробою став хмарний сервіс Luna, запущений приблизно в той самий час, що й Google Stadia, але обидві платформи не змогли залучити масову аудиторію:

"Ми недооцінили, чому люди користуються Steam. Це не просто магазин, а ціла екосистема: спільнота, бібліотека, система досягнень, і все це працює бездоганно".

Він визнав, що Amazon сподівалася на силу свого бренду і не усвідомлювала, що звички користувачів набагато важливіші. Компанія не змогла запропонувати нічого принципово кращого, а отже, не змогла переманити гравців.

Цікаво, що більшість користувачів навіть не знали, що Amazon намагалася конкурувати зі Steam. З боку їхні проєкти виглядали як окремі ініціативи, але, судячи зі слів Еванса, у компанії були амбіції створити альтернативу найбільшому ігровому магазину.

Раніше ми розповідали, що Valve видалила зі Steam гру з вірусом і попередила гравців, які її запускали.

Вас також можуть зацікавити новини: