"У Стародавній Греції було не багато високих будівель": розробники Odyssey зіткнулися з проблемою

Все ж серія Assassin's Creed завжди була про вертикальність, і розробники планували залишити це так.

Одна з фішок Assassin's Creed - вертикальний геймплей. Але у випадку з Odyssey команда зіткнулася з очевидною проблемою: у Стародавній Греції просто не було особливо високих будівель.

Про це розповів дизайнер відкритого світу Бен Голл у свіжому номері журналу Edge. За його словами, вертикальність - ключовий елемент гри, і розробники завжди думають про те, як вбудувати в локації "каркас для скелелазіння", щоб гравцеві було цікаво переміщатися ними вгору і вниз: "У тому ж Assassin's Creed Syndicate ми спеціально продумували, як заманити гравця залізти на величезний собор або будівлю в Лондоні, навіть якщо йому туди спочатку не потрібно".

А ось в Odyssey ситуація була протилежною: більшу частину часу гравці пересувалися досить плоскими просторами. Храмів вистачало, але їм далеко до паризьких або лондонських будівель.

Тому команді довелося шукати альтернативу. Рішення знайшли в гігантських статуях, розкиданих по всьому світу. Вони спиралися на міфологію та реальні історичні об'єкти, але проєктувалися з елементами вигадки, щоб додати масштабу та цікавих точок для сходжень.

"Вони виконували одразу кілька завдань. Це були візуальні орієнтири, це додавало епіку, це давало гравцеві привід згорнути з маршруту і забратися нагору. Ми отримували ту саму вертикальність, якої в грецькій архітектурі не вистачало".

Раніше ми розповідали, що з'явилися перші подробиці екранізації Assassin's Creed від Netflix. Шоураннером стане продюсер перших двох сезонів "Світу Дикого Заходу".

Вас також можуть зацікавити новини: