Розробники кажуть, що не задумували гру, як коментар до поточної геополітичної ситуації.
Цього тижня вийшла Call of Duty: Modern Warfare II, а люди, які оформили попереднє замовлення, отримали доступ до одиночної кампанії ще 20 жовтня. Частина користувачів розкритикували проект за його політичний підтекст в окремих моментах. Розробники відреагували на претензії і повідомили, що шутер не замислювався, як коментар до поточних світових подій, включаючи війну в Україні.
Один з епізодів Call of Duty: Modern Warfare II, який піддався обговоренню, показує, як герою під керуванням гравця наказують "деескалувати" ситуацію. А потім йому дають наказ направити пістолет на мирних жителів, щоб зробити це.
У коментарі виданню PCGamesN наративний директор шутера Браян Блум пояснив позицію Infinity Ward. Modern Warfare II — це "розважальна пригода", гра не намагається критикувати або оцінювати поточні світові події. Однак при створенні проекту розробники надихалися актуальною геополітичною ситуацією. Під цим явно мається на увазі війна в Україні.
"Це розважальна пригода. А що стосується реальних людей і реальних місць, де відбуваються реальні речі, Ви знаєте, вони [події гри] не засновані на реальних подіях. Ми не коментуємо поточні події. Ми надихаємося подіями", — заявив Блум.
За словами наративного директора, Infinity Ward хотіла дати гравцям можливість відчути, що сюжет Modern Warfare II розгортається в нашій реальності. А герої намагаються "повернути світ в колишній стан", тобто "відновити його". Блум назвав це "частиною етики Modern Warfare II".