У грі насправді не існує бігу на коні.
Розробники нерідко вдаються до певних хитрощів, щоб приховати недоліки гри. Наприклад, танцюючому хлопчикові в BioShock Infinite вручили багет, щоб приховати повторне використання анімації для дитячої моделі. Схожий за своєю суттю трюк придумала студія BioWare при створенні Dragon Age: Inquisition. Команда обдурила всіх гравців, коли реалізовувала спринт на коні.
Зізнання опублікував на особистому акаунті в Twitter креативний директор серії Dragon Age, включаючи нову частину з підзаголовком Dreadwolf, Джон Еплер: "Коли ви використовуєте спринт на коні в DAI, це мало що дає, тому що Frostbite не міг досить швидко малювати рівні, тому ми просто додали лінії прискорення і змінили камеру, щоб здавалося, що все відбувається швидше".
Тобто біг на коні — це суцільний обман. Розробники за допомогою візуальних ефектів створювали враження збільшеної швидкості. Однак Їздова тварина продовжувала рухатися в колишньому темпі.