Вони дотримувалися принципу показувати світ, яким його бачить головний герой.
Видавництво Nacon і студія Daedalic Entertainment продовжують ділитися свіжими матеріалами про The Lord of the Rings: Gollum. Нещодавно розробники опублікували відеощоденник, в якому розповіли про створення Середзем'я в грі.
Розробники дотримувалися принципу: "Ось так Голлум і бачить світ навколо себе". Автори намагалися догодити одночасно трьом аудиторіям: фанатам екранізації "Володаря перснів", шанувальникам книг Толкіна і любителям відеоігор. Вони черпали натхнення в класичному фентезі і хотіли зробити Тhe Lord of the Rings: Gollum схожою на ілюстрацію збірки казок.
У плані графіки Daedalic покладалася на свій власний фірмовий стиль, напрацьований під час виробництва минулих ігор. Але разом з цим розробники намагалися враховувати творіння, які вже є у всесвіті "Володаря перснів". Свій підхід автори назвали "стилізованим реалізмом" або "казковим реалізмом". Багато референсів вони взяли безпосередньо з природи.
Користувачі у фінальній версії гри побачать спотворену версію Середзем'я очима Голлума. Це стосується не тільки оточення, а й персонажів. Вони виглядають доброзичливими або небезпечними залежно від точки зору головного героя. Однак важливі нюанси, прописані Толкіном, розробники теж врахували і реалізували в своєму проєкті.